Saturday 3 September 2011

hari raya 1432 hijrah


Taon nie raya saya amat bermakna walaup0n saya tak berapa nak gumbira dengan EXXAM yang bakal menjelang selepas raya........raya ta0n nie saya memulakan perjalanan raya saya dengan :::

  • pi masjid n semayang raya...
  • ziarah kubur arwah abang n datuk saya
  • n then saya memulakan kutipan duit raya 
  • salam n mintak amp0n ngan tok dan tok wan.....i Luv U tok& tok wan
  • pas2 saya mintak amp0n ngan mak saya n then ayah saya
  • <3 sayang mak&ayah
  • saya p0n mintak ampun gak ngan kakak2 saya
*ampon dan maaf saya ucapkan gambar2 len x da almaklomlah
kamera xda

!!!!!! di kesempatan ini juga saya NUR SHAFFIRAH ingin memohon maaf kepada semua yang membaca blog ini dan semua yang mengenali diri ini....Harap diampunkan....sekian,Selamat Hari Raya